2017. december 8., péntek

Sekai Kara Neko ga Kieta Nara

If Cats Disappeared from the World
(Macskák nélkül a világ)


Műfaj: dráma

Egy férfinál agydaganatot diagnosztizáltak... Még fiatal, ereje teljében van, ezért kapva kap az ördög adta lehetőségen: minden egyes a Föld felszínéről eltörölt dologért cserébe meghosszabbítja az életét...csupán egyetlen nappal....

Főszereplők:
 
Sato Takeru - postás/ördög
Miyazaki Aoi - a postás szerelme
Hamada Gaku - Tatsuya
Harada Mieko - anya
Okuda Eiji - apa 







3 megjegyzés:

  1. Kedves Anikó, mivel más elérhetőséget nem nagyon találtam, ezért ide írok. Szeretnék bocsánatot kérni azért, amiért olyan filmeket fordítottunk, ami nálad volt tervezett listában. Nagyon sajnálom, hogyha gondot okoztam neked, és szeretném megköszönni a munkádat, valamint további szép napot kívánni. -HannahHyland

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves HannahHyland!
      Semmi gond, a bocsánatkérést elfogadom! Bár az az igazság, hogy nem nagyon tudom így hirtelen, melyiket fordítottátok le, amit terveztem? Ajánlom figyelmetekbe, hogy Ázsia Ékkövein nézegessétek a tervezettek listáját, azt én is mindig frissíteni szoktam! További jó munkát Nektek, az elkövetkezendő fordításaitokhoz! :)

      Törlés
  2. A Hirunaka no Ryuusei és a Kyou no Kira-kun volt az.
    Nagyon szépen köszönjük :)

    VálaszTörlés

Blade of the Immortal (Mugen no Junin)

A HALHATATLAN PENGÉJE  Műfaj: akció, harcművészet, alternatív történelmi Történetünk egy igen jól képzett szamurájról szól, ak...